Majssssss

Okej. Jag skulle vara aktiv. Men jag har sovit över med 4/5 av mitt band.

Jag har inte sovit sen klockan 9.30, igår. Finfint.

Kort beskrivning av översovningssaken:
Broder Daniel, yoghurtfötter, listor, minnen, svett, knökfullt, singstar, powerking, popcorn på hela golvet, låtskrivning, REVIIIIIND, videor från äckeltid</3 och allmänt skitkul. Synd bara att ellen inte var med, då skulle det varit roligare... Men ännu mer knölfullt, 5 pers i en enmansbädd är nog inte så skönt. Med tanke på att 4 räckte GOTT OCH VÄL.

Nu lyssnar jag på AFI, dricker avslagen cider och är chockerad över att klockan bara är snart kvart i 3, och inte 7 som den är i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera. Här. Nu.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0